Prędkość gry | 1.25 |
Prędkość jednostek | 0.8 |
Współczynnik produkcji surowców | 1 |
Generowanie wiosek barbarzyńskich | 80% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
Generowanie wiosek bonusowych | 20% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
Burzenie budynków | Aktywne |
Morale | Oparte na punktach |
Milisekundy | Aktywne |
Ograniczenie straszaków | 1% punktów wioski |
System badań | Prosty (niezbadane / zbadane) |
Kościół | Aktywne |
Wieża strażnicza | Nieaktywne |
System zadań | Aktywne |
Odznaczenia | Aktywne |
Rozwój wiosek barbarzyńskich | Aktywne (do 2000 punktów) |
Osady koczownicze | Osady koczownicze aktywne |
Czas na przerwanie ataku | 10 minut |
Czas przerwania dla transportów | 5 minut |
Bonus nocny | Aktywny od 23:00 do 8:00, +100% dodatkowej obrony przed atakami. |
Ochrona dla nowych graczy | 5 dni |
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) | 10:1 przez pierwsze 60 dni |
Flagi | Aktywne |
Zbieractwo | Aktywne |
Farmienie | Aktywne |
Twierdza | Nieaktywne |
Limit członków plemienia | 50 |
Ataki na członków plemienia | Odbywają się jak normalne ataki |
Poziomy plemienia | Aktywne |
Zastępstwo | Aktywne |
Ograniczenia zastępstwa | Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni. |
Przesyłanie surowców | Aktywne, ograniczenie czasowe zależne od czasu rozpoczęcia gry przez danego gracza |
Wysyłanie wsparcia | Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane w momencie dotarcia wojsk. |
Możliwość wyboru kierunku startu | Aktywne, przeniesienie obok przyjaciela możliwe |
Warunki zwycięstwa | Po 300 dniach plemię musi posiadać minimum 75% wiosek należących do graczy |
Data rozpoczęcia | 27.06.24 12:30 |