.straszymorda
.straszymorda
|
|
Punkty: | 29.599 |
Ranking: | 920 |
Pokonani przeciwnicy: |
34.339 (2230.)
|
Plemię: |
TDW
|
Wioski (12) |
Współrzędne |
P. |
|
292|406 |
7.131 |
|
295|409 |
2.114 |
|
297|404 |
2.156 |
|
294|407 |
1.944 |
|
287|409 |
1.788 |
|
291|402 |
3.723 |
|
297|406 |
4.447 |
|
297|409 |
3.590 |
|
291|411 |
1.134 |
|
295|411 |
577 |
|
292|408 |
507 |
|
293|405 |
488 |
|
Profil
|
|
Tekst osobisty
|
OPÓR
jest zbyteczny
DRESY Kartony E Tam! NERO |
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Złoto - Poziom 4)
Splądruj surowce z innych wiosek 10.000 razy.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Niszczyciel murów (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz taranami 250 poziomów murów obronnych.
Hetman (Drewno - Poziom 1)
Zaatakuj 10 innych graczy.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Przywódca (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Mentor (Drewno - Poziom 1)
Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Zdobywca kontynentu (Srebro - Poziom 3)
Dostań się do czołowej 5 kontynentu!
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)
Wymień towary na rynku 100 razy.
Kompania braci (Brąz - Poziom 2)
Posiadaj 4 rycerzy.
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Krezus (Drewno - Poziom 1)
Wybij 50 złotych monet.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 11)
Graj w Plemiona przez 11 lat.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|