Qudzimo
Qudzimo
|
|
Punkty: | 2.138 |
Ranking: | 1856 |
Pokonani przeciwnicy: |
52.612 (1831.)
|
Plemię: |
S.P
|
Wioski (1) |
Współrzędne |
P. |
|
288|585 |
2.138 |
|
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Brąz - Poziom 2)
Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.
Rabuś (Brąz - Poziom 2)
Zrabuj łącznie 10.000 surowców.
Przywódca (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.
Odznaczenia rozwoju
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Bibliotekarz (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 6 unikalnych manuskryptów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Poziom rycerza (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 10.
Król punktów (Drewno - Poziom 1)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100 punktów.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.
Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 100 kontynentu!
Odznaczenia inne
Lata gry (Drewno - Poziom 1)
Graj w Plemiona przez 1 rok.
Oblężenie zamku: Na linii frontu!
Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)
Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)
Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Srebro - Poziom 3)
Wytwórz 30 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 20 unikalnych przepisów.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|