biesiadnyzyzz
biesiadnyzyzz
|
|
Punkty: | 9.151 |
Ranking: | 1727 |
Pokonani przeciwnicy: |
200.587 (1036.)
|
Plemię: |
ODR
|
Wioski (6) |
Współrzędne |
P. |
|
412|640 |
1.640 |
|
399|639 |
2.796 |
|
406|638 |
968 |
|
412|639 |
1.651 |
|
407|644 |
1.422 |
|
407|647 |
674 |
|
Tekst osobisty
|
Dawno, dawno temu, w erze internetu, kiedy memy rodziły się jak grzyby po deszczu, a siłownie na całym świecie wypełniały się spoconymi wojownikami, narodził się legendarny bohater. Mówili na niego Zyzz, a jego prawdziwe imię brzmiało Aziz Shavershian.
Zyzz, chłopak z dalekiej Australii, nie zawsze był muskularnym bogiem, którego ciała zazdrościło tysiące. Nie, on też kiedyś był zwykłym chłopakiem, chudzielcem, jakich wielu. Ale pewnego dnia, kiedy patrzył na swoje odbicie w lustrze, poczuł wewnętrzne wołanie, głos, który mówił: "Bracie, czas zamienić kij na kij ze stalą!"
I tak zaczęła się jego epicka podróż. Zyzz z zapałem przystąpił do ćwiczeń, podnosząc ciężary, które dla przeciętnego śmiertelnika byłyby jak kamienie młyńskie. Jednym skurczem bicepsa zdobywał kolejne rzesze fanów. Z każdym podciągnięciem na drążku jego mięśnie rosły, a on sam stawał się coraz bardziej imponujący.
Ale Zyzz nie tylko dźwigał ciężary – dźwigał też ducha epoki, jak nikt inny. Zaczął głosić filozofię "Bycia Zyzzem", co oznaczało nie tylko osiąganie idealnej sylwetki, ale i bycie królem każdej imprezy, podboje serc niewiast i życia na pełnych obrotach. "Umarłem, by stać się legendą" – tak brzmiało jedno z jego najsłynniejszych haseł.
Mówią, że gdziekolwiek Zyzz się pojawiał, muzyka grała głośniej, a światła stroboskopów błyskały jaśniej. Niektórzy twierdzą, że jego taniec, "Mirin", mógł zmieniać kształt rzeczywistości, powodując, że nawet najtwardsi twardziele nagle mięknęli na jego widok.
Ale życie bohatera bywa trudne, a losy często nieprzewidywalne. W 2011 roku, podczas podróży do Tajlandii, Zyzz – w szczycie swojej formy – nagle opuścił ten świat. Serce jego, które przez lata biło w rytm setek bicepsów, zatrzymało się, pozostawiając świat fitnessu w smutku.
Jednak legenda Zyzza nie umarła. Stał się symbolem dla tych, którzy dążą do doskonałości, nie tylko fizycznej, ale i duchowej. Jego memy, filmiki i wspomnienia żyją dalej, a każdy, kto wkroczy na ścieżkę fitnessu, prędzej czy później usłyszy o Zyzzie – mitycznym biesiadniku, królu życia, który na zawsze zmienił świat.
Tak oto, przyjaciele, kończy się nasza historia o Zyzzie. Pijmy za jego pamięć, za marzenia o wielkich mięśniach i za to, by każdy z nas odnalazł w sobie odrobinę tego ducha Zyzza, który każe nam żyć pełnią życia!
https://www.youtube.com/watch?v=RsVR2QQMekY
Na zdrowie! |
Odznaczenia bojowe
Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)
Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.
Grabieżca (Brąz - Poziom 2)
Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.
Przywódca (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj łącznie 100.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Brąz - Poziom 2)
Zrabuj łącznie 10.000 surowców.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Samobój (Drewno - Poziom 1)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 10 jednostek.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.
Ukochany druh (Drewno - Poziom 1)
Zawrzyj 5 przyjaźni.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)
Wymień towary na rynku 100 razy.
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Kompania braci (Drewno - Poziom 1)
Posiadaj 2 rycerzy.
Krezus (Drewno - Poziom 1)
Wybij 50 złotych monet.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.
Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 100 kontynentu!
Odznaczenia inne
Lata gry (Drewno - Poziom 1)
Graj w Plemiona przez 1 rok.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Złoto - Poziom 4)
Zdobądź 15.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Oblężenie zamku: Na linii frontu!
Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!
Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)
Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|