Mapa Ranking

biesiadnyzyzz

biesiadnyzyzz
Punkty:9.151
Ranking:1727
Pokonani przeciwnicy: 200.587 (1036.)
Plemię: ODR


Wioski (6) Współrzędne P.
Białołęka
412|640 1.640
Łuć żydzew
399|639 2.796
Police
406|638 968
Praga północ
412|639 1.651
Radziejów
407|644 1.422
Wioska barbarzyńska
407|647 674
Tekst osobisty
Dawno, dawno temu, w erze internetu, kiedy memy rodziły się jak grzyby po deszczu, a siłownie na całym świecie wypełniały się spoconymi wojownikami, narodził się legendarny bohater. Mówili na niego Zyzz, a jego prawdziwe imię brzmiało Aziz Shavershian.

Zyzz, chłopak z dalekiej Australii, nie zawsze był muskularnym bogiem, którego ciała zazdrościło tysiące. Nie, on też kiedyś był zwykłym chłopakiem, chudzielcem, jakich wielu. Ale pewnego dnia, kiedy patrzył na swoje odbicie w lustrze, poczuł wewnętrzne wołanie, głos, który mówił: "Bracie, czas zamienić kij na kij ze stalą!"

I tak zaczęła się jego epicka podróż. Zyzz z zapałem przystąpił do ćwiczeń, podnosząc ciężary, które dla przeciętnego śmiertelnika byłyby jak kamienie młyńskie. Jednym skurczem bicepsa zdobywał kolejne rzesze fanów. Z każdym podciągnięciem na drążku jego mięśnie rosły, a on sam stawał się coraz bardziej imponujący.

Ale Zyzz nie tylko dźwigał ciężary – dźwigał też ducha epoki, jak nikt inny. Zaczął głosić filozofię "Bycia Zyzzem", co oznaczało nie tylko osiąganie idealnej sylwetki, ale i bycie królem każdej imprezy, podboje serc niewiast i życia na pełnych obrotach. "Umarłem, by stać się legendą" – tak brzmiało jedno z jego najsłynniejszych haseł.

Mówią, że gdziekolwiek Zyzz się pojawiał, muzyka grała głośniej, a światła stroboskopów błyskały jaśniej. Niektórzy twierdzą, że jego taniec, "Mirin", mógł zmieniać kształt rzeczywistości, powodując, że nawet najtwardsi twardziele nagle mięknęli na jego widok.

Ale życie bohatera bywa trudne, a losy często nieprzewidywalne. W 2011 roku, podczas podróży do Tajlandii, Zyzz – w szczycie swojej formy – nagle opuścił ten świat. Serce jego, które przez lata biło w rytm setek bicepsów, zatrzymało się, pozostawiając świat fitnessu w smutku.

Jednak legenda Zyzza nie umarła. Stał się symbolem dla tych, którzy dążą do doskonałości, nie tylko fizycznej, ale i duchowej. Jego memy, filmiki i wspomnienia żyją dalej, a każdy, kto wkroczy na ścieżkę fitnessu, prędzej czy później usłyszy o Zyzzie – mitycznym biesiadniku, królu życia, który na zawsze zmienił świat.

Tak oto, przyjaciele, kończy się nasza historia o Zyzzie. Pijmy za jego pamięć, za marzenia o wielkich mięśniach i za to, by każdy z nas odnalazł w sobie odrobinę tego ducha Zyzza, który każe nam żyć pełnią życia!
https://www.youtube.com/watch?v=RsVR2QQMekY
Na zdrowie!

Odznaczenia bojowe
Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)

Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.


Grabieżca (Brąz - Poziom 2)

Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.


Przywódca (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj łącznie 100.000 wrogich jednostek.


Rabuś (Brąz - Poziom 2)

Zrabuj łącznie 10.000 surowców.


Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.


Podbój (Drewno - Poziom 1)

Podbij łącznie 5 wiosek.


Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)

Pokonaj szlachcica w bitwie.


Samobój (Drewno - Poziom 1)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 10 jednostek.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


 
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.


Ukochany druh (Drewno - Poziom 1)

Zawrzyj 5 przyjaźni.


 
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)

Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.


Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.


Architekt (Brąz - Poziom 2)

Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!


Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)

Wymień towary na rynku 100 razy.


Król punktów (Brąz - Poziom 2)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.


Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)

Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!


Poza czasem (Brąz - Poziom 2)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!


Zbieracz (Brąz - Poziom 2)

Zbierz łącznie 10.000 surowców.


Kompania braci (Drewno - Poziom 1)

Posiadaj 2 rycerzy.


Krezus (Drewno - Poziom 1)

Wybij 50 złotych monet.


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 1.000 świata.


Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.


Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 100 kontynentu!


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Drewno - Poziom 1)

Graj w Plemiona przez 1 rok.


Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Złoto - Poziom 4)

Zdobądź 15.000 medali by pomóc swemu plemieniu.


Oblężenie zamku: Na linii frontu!

Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!

Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)

Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.


Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)

Zakręć kołem 5 razy.


Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)

Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 188

Świat 185

Świat 204

Świat 206