Mapa Ranking

Atero

Atero
Punkty:778.989
Ranking:133
Pokonani przeciwnicy: 2.213.461 (309.)
Plemię: [P]


Wioski (131) Współrzędne P.
001.Zireael
402|377 10.311
002.Zireael
401|376 10.311
003.Zireael
405|380 10.311
004.Zireael
403|376 10.311
005.Zireael
404|378 10.311
006.Zireael
404|376 10.311
007.Zireael
401|380 10.311
008.Zireael
409|378 10.311
009.Zireael
402|380 10.311
010.Zireael
402|381 10.311
011.Zireael
399|376 8.067
012.Zireael
407|376 10.311
013.Zireael
406|376 10.311
014.Zireael
399|375 10.311
015.Zireael
405|372 10.311
016.Zireael
400|379 10.311
017.Zireael
405|375 9.169
018.Zireael
404|373 7.165
019.Zireael
403|373 9.439
020.Zireael
402|371 10.311
021.Zireael
408|375 9.798
022.Zireael
408|376 9.793
023.Zireael
399|374 9.350
024.Zireael
400|373 9.017
025.Ziraeal
408|373 10.311
026.Zireael
403|370 10.204
027.Zireael
407|378 10.311
028.Zireael
408|379 10.311
029.Zireael
408|381 10.311
030.Ziraeal
398|375 10.311
031.Ziraeal
397|375 9.760
032.Ziraeal
409|379 9.782
033.Zireael
401|379 10.311
034.Ziraeal
401|373 7.493
035.Ziraeal
402|374 9.568
036.Ziraeal
406|368 6.863
037.Ziraeal
412|375 8.817
038.Ziraeal
407|370 7.227
039.Ziraeal
402|370 6.138
040.Ziraeal
412|374 7.922
041.Ziraeal
408|371 7.241
042.Ziraeal
396|369 6.111
043.Ziraeal
394|368 5.214
044.Ziraeal
393|369 6.152
045.Ziraeal
393|372 6.222
046.Ziraeal
396|376 6.118
047.Zireael
401|371 7.168
048.Zireael
411|377 4.855
049.Zireael
411|379 7.429
050.Zireael
411|376 5.206
051.Zireael
413|375 7.714
052.Ziraeal
400|380 10.838
053.Ziraeal
398|378 10.654
Osada koczowników
353|309 90
Osada koczowników
351|321 49
Wioska barbarzyńska
350|317 217
Wioska barbarzyńska
344|320 532
x001.Wyzima
385|349 10.321
x002.Wyzima
383|350 10.188
x003.Wyzima
386|348 9.269
x004.Wyzima
384|347 7.005
x005.Wyzima
384|350 10.311
x006.Wyzima
384|346 10.105
x007.Wyzima
383|347 10.311
x008.Wyzima
385|347 7.000
x009.Wyzima
386|351 7.003
x010.Wyzima
385|342 4.196
x011.Wyzima
387|341 5.260
x012.Wyzima
389|341 5.620
x013.Wyzima
388|351 6.052
x014.Wyzima
391|348 5.108
x015.Wyzima
391|351 5.454
x016.Wyzima
392|348 6.174
x017.Wyzima
391|353 6.247
y001.Kaedwen
409|352 10.971
y002.Kaedwen
408|352 10.321
y003.Kaedwen
411|349 10.311
z001.Novigrad
356|328 5.894
z002.Novigrad
358|323 2.379
z003.Novigrad
361|333 4.158
z004.Novigrad
358|333 4.131
z005.Novigrad
359|328 3.453
z006.Novigrad
355|333 3.395
z007.Novigrad
355|331 3.568
z008.Novigrad
354|329 3.397
z009.Novigrad
355|334 3.483
z010.Novigrad
358|327 3.334
z011.Novigrad
361|323 3.368
z012.Novigrad
360|326 3.410
z013.Novigrad
359|330 3.327
z014.Novigrad
359|333 3.416
z015.Novigrad
356|325 3.332
z016.Novigrad
358|324 3.334
z017.Novigrad
354|330 3.328
z018.Novigrad
356|333 2.984
z019.Novigrad
352|326 2.716
z020.Novigrad
359|322 2.713
z021.Novigrad
353|324 2.926
z022.Novigrad
357|323 2.926
z023.Novigrad
357|324 2.863
Pokaż wszystkie pozostałe 31 wiosek
Profil
Obraz
Tekst osobisty
wolfCicho, cicho dzieci. To nie demony, nie diabły... wolf

Gorzej.

To ludzie.

Andrzej Sapkowski, Wieża jaskółki




W krainie Pikoptysiowa, gdzie ptysie były nie tylko smaczne, ale i waleczne,rządziła mądra i sprawiedliwa władczyni Tyna. Jej królestwo było pełne kolorowych ptysiowych domków, a mieszkańcy żyli w harmonii i radości.

Najdzielniejszym rycerzem w całym Pikoptysiowie był Atero. Był znany z odwagi i lojalności wobec królowej Tyny. Jego ptysiowa zbroja błyszczała w słońcu, a miecz, choć zrobiony z delikatnego ciasta, był niezwykle skuteczny w obronie królestwa.

Pewnego dnia, do Pikoptysiowa dotarła wieść o nadciągającym niebezpieczeństwie. Złe ciastka z sąsiedniego królestwa Kremolandii planowały atak, aby przejąć magiczny składnik, który sprawiał, że ptysie były tak wyjątkowe. Królowa Tyna zwołała naradę i poprosiła Atero o pomoc.

Atero, nie tracąc ani chwili, zebrał najdzielniejszych ptysiowych rycerzy i wyruszył na spotkanie z wrogiem. Walka była zacięta, ale dzięki sprytowi i odwadze Atero, ptysie z Pikoptysiowa odniosły zwycięstwo. Złe ciastka zostały pokonane, a magiczny składnik pozostał bezpieczny.

Po powrocie do Pikoptysiowa, królowa Tyna zorganizowała wielką ucztę na cześć Atero i jego rycerzy. Mieszkańcy świętowali przez wiele dni, a Atero stał się bohaterem całego królestwa. Od tego dnia, Pikoptysiowo było jeszcze bardziej zjednoczone i gotowe stawić czoła każdemu wyzwaniu.

I tak, w krainie Pikoptysiowa, wszyscy żyli długo i szczęśliwie, ciesząc się smakiem i bezpieczeństwem swoich ptysiowych domków.

W krainie Pikoptysiowa, gdzie ptysie były nie tylko smaczne, ale i waleczne, nastał upalny dzień. Królowa Tyna, która nie przepadała za gorącem, postanowiła schować się w chłodnym cieniu swojego ptysiowego pałacu. Mimo że słońce świeciło jasno, w sercach mieszkańców Pikoptysiowa zapanował niepokój.

W tym samym czasie, na horyzoncie pojawiło się nowe zagrożenie. Zepsute wafle PAIN, znane ze swojej żądzy krwi i zniszczenia, zbliżały się do granic królestwa. Ich przywódca, Wafelus, planował przejąć Pikoptysiowo i zniszczyć wszystko, co było słodkie i piękne.

Królowa Tyna, mimo że unikała słońca, zwołała naradę w swoim pałacu. Na spotkanie przybyli Szanowni Królowie Macnow i Karuzelaa, którzy byli znani ze swoich wyjątkowych słodkości. Postanowili wspierać wojownika Atero, dostarczając mu magiczne słodkości, które miały dodać mu sił w walce z wrogami.

Atero, uzbrojony w swoją ptysiową zbroję i miecz, wyruszył na spotkanie z zepsutymi waflami PAIN. Dzięki wsparciu Królów Macnow i Karuzelaa, jego siły były nie do pokonania. Magiczne słodkości dodawały mu energii i odwagi, a jego ciosy były precyzyjne i potężne.

Walka była zacięta, ale Atero i jego rycerze nie dali się pokonać. Zepsute wafle PAIN zostały rozbite na kawałki, a Wafelus uciekł z pola bitwy, przysięgając, że nigdy więcej nie wróci do Pikoptysiowa.

Po zwycięstwie, Królowa Tyna wyszła z pałacu, aby osobiście podziękować Atero i jego rycerzom. Zorganizowano wielką ucztę, na której wszyscy mieszkańcy Pikoptysiowa świętowali swoje zwycięstwo. Królowie Macnow i Karuzelaa zostali uhonorowani za swoje wsparcie, a Atero stał się jeszcze większym bohaterem.

I tak, w krainie Pikoptysiowa, wszyscy żyli długo i szczęśliwie, ciesząc się smakiem i bezpieczeństwem swoich ptysiowych domków, gotowi stawić czoła każdemu wyzwaniu, jakie przyniesie przyszłość.

W krainie Pikoptysiowa, gdzie ptysie były nie tylko smaczne, ale i waleczne, po zwycięskiej bitwie, Królowa Tyna zaprosiła wszystkich na wielką ucztę, aby uczcić triumf nad zepsutymi waflami PAIN. Wspaniałe sale ptysiowego pałacu były pełne śmiechu, śpiewu i zapachu świeżo pieczonych słodkości. Na uczcie pojawili się również Reco i Paczo121, dwaj legendarni bohaterowie, którzy do tej pory byli znani jedynie z opowieści.

Reco był mistrzem w tworzeniu magicznych deserów, których smak potrafił wprawić każdego w dobry nastrój. Jego specjalnością były karamelowe fontanny, które przyciągały wszystkich swoim blaskiem. Z kolei Paczo121 znany był z umiejętności pieczenia najdelikatniejszych tortów, które roztapiały się w ustach. Jego torty nie tylko smakowały wspaniale, ale także miały właściwości lecznicze, dzięki czemu każdy kęs przywracał siły i energię.

Podczas uczty, Reco i Paczo121 pokazali swoje umiejętności, przygotowując specjalne desery dla wszystkich gości. Reco stworzył ogromną fontannę karamelu, która płynęła przez całą salę, a Paczo121 zaprezentował tort, który miał wszystkie smaki Pikoptysiowa w jednej porcji.

Wielka uczta była nie tylko okazją do świętowania zwycięstwa, ale także momentem, w którym mieszkańcy Pikoptysiowa mogli podziękować sobie nawzajem za wsparcie i współpracę. Królowa Tyna wręczyła medale Atero, Reco oraz Paczo121, za ich niezwykłe umiejętności i odwagę.

Cała noc wypełniona była radością, tańcami i opowieściami o heroicznych czynach. Wszyscy mieszkańcy Pikoptysiowa cieszyli się smakiem deserów, wiedząc, że razem mogą pokonać każde zagrożenie i zachować słodki spokój w swoim królestwie.

Odznaczenia dzienne
1x Mocarstwo dnia

Przejmij najwięcej wiosek na tym świecie.

Najlepszy wynik: dnia 28.10.2024 (20 wiosek)


 
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Złoto - Poziom 4)

Splądruj surowce z innych wiosek 10.000 razy.


Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)

Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.


Udana rezerwacja (Złoto - Poziom 4)

Podbij 100 zarezerwowanych wiosek.


Hetman (Srebro - Poziom 3)

Zaatakuj 100 innych graczy.


Przywódca (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.


Rabuś (Srebro - Poziom 3)

Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.


Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)

Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.


Człowiek demolka (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz 250 poziomów budynków za pomocą katapult.


Niszczyciel murów (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz taranami 250 poziomów murów obronnych.


Podbój (Brąz - Poziom 2)

Podbij łącznie 50 wiosek.


Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.


Pogromca zwiadowców (Brąz - Poziom 2)

Odeprzyj 50 ataków zwiadowców.


Samobój (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


 
Odznaczenia społeczne
Ukochany druh (Złoto - Poziom 4)

Zawrzyj 100 przyjaźni.


Filantrop (Srebro - Poziom 3)

Podaruj subskrypcję Premium 15 różnym graczom.


Mentor (Drewno - Poziom 1)

Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.


Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.


 
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)

Wymień towary na rynku 1.000 razy.


Kompania braci (Złoto - Poziom 4)

Posiadaj 10 rycerzy.


Architekt (Srebro - Poziom 3)

Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!


Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)

Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.


Krezus (Srebro - Poziom 3)

Wybij 5.000 złotych monet.


Król punktów (Srebro - Poziom 3)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.


Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)

Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!


Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.


Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.


Poza czasem (Brąz - Poziom 2)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!


Zbieracz (Brąz - Poziom 2)

Zbierz łącznie 10.000 surowców.


Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)

Dostań się do czołowej 30 kontynentu!


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 1.000 świata.


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Brąz - Poziom 2)

Graj w Plemiona przez 2 lata.


Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Złoto - Poziom 4)

Zdobądź 15.000 medali by pomóc swemu plemieniu.


Oblężenie zamku: Na linii frontu!

Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!

Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!

Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Złoto - Poziom 4)

Weź udział w zniszczeniu 8 zamków.


Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)

Wytwórz 40 przedmiotów.


Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 40 unikalnych przepisów.


Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)

Zakręć kołem 5 razy.


Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)

Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 179

Świat 181

Świat 183

Świat 189

Świat 191

Świat 195

Świat 197

Arkadia 10

Arkadia 11

Arkadia 9

Świat 185

Świat 187

Świat 199

Świat 200

Świat 184