W krainie Pikoptysiowa, gdzie ptysie były nie tylko smaczne, ale i waleczne,rządziła mądra i sprawiedliwa władczyni Tyna. Jej królestwo było pełne kolorowych ptysiowych domków, a mieszkańcy żyli w harmonii i radości.
Najdzielniejszym rycerzem w całym Pikoptysiowie był Atero. Był znany z odwagi i lojalności wobec królowej Tyny. Jego ptysiowa zbroja błyszczała w słońcu, a miecz, choć zrobiony z delikatnego ciasta, był niezwykle skuteczny w obronie królestwa.
Pewnego dnia, do Pikoptysiowa dotarła wieść o nadciągającym niebezpieczeństwie. Złe ciastka z sąsiedniego królestwa Kremolandii planowały atak, aby przejąć magiczny składnik, który sprawiał, że ptysie były tak wyjątkowe. Królowa Tyna zwołała naradę i poprosiła Atero o pomoc.
Atero, nie tracąc ani chwili, zebrał najdzielniejszych ptysiowych rycerzy i wyruszył na spotkanie z wrogiem. Walka była zacięta, ale dzięki sprytowi i odwadze Atero, ptysie z Pikoptysiowa odniosły zwycięstwo. Złe ciastka zostały pokonane, a magiczny składnik pozostał bezpieczny.
Po powrocie do Pikoptysiowa, królowa Tyna zorganizowała wielką ucztę na cześć Atero i jego rycerzy. Mieszkańcy świętowali przez wiele dni, a Atero stał się bohaterem całego królestwa. Od tego dnia, Pikoptysiowo było jeszcze bardziej zjednoczone i gotowe stawić czoła każdemu wyzwaniu.
I tak, w krainie Pikoptysiowa, wszyscy żyli długo i szczęśliwie, ciesząc się smakiem i bezpieczeństwem swoich ptysiowych domków.
W krainie Pikoptysiowa, gdzie ptysie były nie tylko smaczne, ale i waleczne, nastał upalny dzień. Królowa Tyna, która nie przepadała za gorącem, postanowiła schować się w chłodnym cieniu swojego ptysiowego pałacu. Mimo że słońce świeciło jasno, w sercach mieszkańców Pikoptysiowa zapanował niepokój.
W tym samym czasie, na horyzoncie pojawiło się nowe zagrożenie. Zepsute wafle PAIN, znane ze swojej żądzy krwi i zniszczenia, zbliżały się do granic królestwa. Ich przywódca, Wafelus, planował przejąć Pikoptysiowo i zniszczyć wszystko, co było słodkie i piękne.
Królowa Tyna, mimo że unikała słońca, zwołała naradę w swoim pałacu. Na spotkanie przybyli Szanowni Królowie Macnow i Karuzelaa, którzy byli znani ze swoich wyjątkowych słodkości. Postanowili wspierać wojownika Atero, dostarczając mu magiczne słodkości, które miały dodać mu sił w walce z wrogami.
Atero, uzbrojony w swoją ptysiową zbroję i miecz, wyruszył na spotkanie z zepsutymi waflami PAIN. Dzięki wsparciu Królów Macnow i Karuzelaa, jego siły były nie do pokonania. Magiczne słodkości dodawały mu energii i odwagi, a jego ciosy były precyzyjne i potężne.
Walka była zacięta, ale Atero i jego rycerze nie dali się pokonać. Zepsute wafle PAIN zostały rozbite na kawałki, a Wafelus uciekł z pola bitwy, przysięgając, że nigdy więcej nie wróci do Pikoptysiowa.
Po zwycięstwie, Królowa Tyna wyszła z pałacu, aby osobiście podziękować Atero i jego rycerzom. Zorganizowano wielką ucztę, na której wszyscy mieszkańcy Pikoptysiowa świętowali swoje zwycięstwo. Królowie Macnow i Karuzelaa zostali uhonorowani za swoje wsparcie, a Atero stał się jeszcze większym bohaterem.
I tak, w krainie Pikoptysiowa, wszyscy żyli długo i szczęśliwie, ciesząc się smakiem i bezpieczeństwem swoich ptysiowych domków, gotowi stawić czoła każdemu wyzwaniu, jakie przyniesie przyszłość.
W krainie Pikoptysiowa, gdzie ptysie były nie tylko smaczne, ale i waleczne, po zwycięskiej bitwie, Królowa Tyna zaprosiła wszystkich na wielką ucztę, aby uczcić triumf nad zepsutymi waflami PAIN. Wspaniałe sale ptysiowego pałacu były pełne śmiechu, śpiewu i zapachu świeżo pieczonych słodkości. Na uczcie pojawili się również Reco i Paczo121, dwaj legendarni bohaterowie, którzy do tej pory byli znani jedynie z opowieści.
Reco był mistrzem w tworzeniu magicznych deserów, których smak potrafił wprawić każdego w dobry nastrój. Jego specjalnością były karamelowe fontanny, które przyciągały wszystkich swoim blaskiem. Z kolei Paczo121 znany był z umiejętności pieczenia najdelikatniejszych tortów, które roztapiały się w ustach. Jego torty nie tylko smakowały wspaniale, ale także miały właściwości lecznicze, dzięki czemu każdy kęs przywracał siły i energię.
Podczas uczty, Reco i Paczo121 pokazali swoje umiejętności, przygotowując specjalne desery dla wszystkich gości. Reco stworzył ogromną fontannę karamelu, która płynęła przez całą salę, a Paczo121 zaprezentował tort, który miał wszystkie smaki Pikoptysiowa w jednej porcji.
Wielka uczta była nie tylko okazją do świętowania zwycięstwa, ale także momentem, w którym mieszkańcy Pikoptysiowa mogli podziękować sobie nawzajem za wsparcie i współpracę. Królowa Tyna wręczyła medale Atero, Reco oraz Paczo121, za ich niezwykłe umiejętności i odwagę.
Cała noc wypełniona była radością, tańcami i opowieściami o heroicznych czynach. Wszyscy mieszkańcy Pikoptysiowa cieszyli się smakiem deserów, wiedząc, że razem mogą pokonać każde zagrożenie i zachować słodki spokój w swoim królestwie.
Odznaczenia dzienne
1x Mocarstwo dnia
Przejmij najwięcej wiosek na tym świecie.
Najlepszy wynik: dnia 28.10.2024 (20 wiosek)
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Złoto - Poziom 4)
Splądruj surowce z innych wiosek 10.000 razy.
Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.
Udana rezerwacja (Złoto - Poziom 4)
Podbij 100 zarezerwowanych wiosek.
Hetman (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj 100 innych graczy.
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)
Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.
Człowiek demolka (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz 250 poziomów budynków za pomocą katapult.
Niszczyciel murów (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz taranami 250 poziomów murów obronnych.
Podbój (Brąz - Poziom 2)
Podbij łącznie 50 wiosek.
Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.
Pogromca zwiadowców (Brąz - Poziom 2)
Odeprzyj 50 ataków zwiadowców.
Samobój (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Ukochany druh (Złoto - Poziom 4)
Zawrzyj 100 przyjaźni.
Filantrop (Srebro - Poziom 3)
Podaruj subskrypcję Premium 15 różnym graczom.
Mentor (Drewno - Poziom 1)
Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.
Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Kompania braci (Złoto - Poziom 4)
Posiadaj 10 rycerzy.
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.
Krezus (Srebro - Poziom 3)
Wybij 5.000 złotych monet.
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 30 kontynentu!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Odznaczenia inne
Lata gry (Brąz - Poziom 2)
Graj w Plemiona przez 2 lata.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Złoto - Poziom 4)
Zdobądź 15.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Oblężenie zamku: Na linii frontu!
Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!
Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!
Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Złoto - Poziom 4)
Weź udział w zniszczeniu 8 zamków.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)
Wytwórz 40 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 40 unikalnych przepisów.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.