Mapa Ranking

Atero

Atero
Punkty:6.211.444
Ranking:38
Pokonani przeciwnicy: 37.883.885 (50.)
Plemię: H+UND


Wioski (581) Współrzędne P.
001 Atero w Histerii
327|612 12.154
002 Atero w Histerii
409|352 10.971
002-NoVa VerVa Bartuniaa07
325|613 4.623
003
334|617 12.154
003 Atero w Histerii
408|352 10.311
004 Atero w Histerii
368|327 10.311
004 Robertówka
329|618 10.040
005 Atero w Histerii
337|626 11.538
006 Atero w Histerii
332|616 12.154
007 Atero w Histerii
406|368 10.311
008 Atero w Histerii
330|613 11.824
009 Atero w Histerii
368|329 10.311
010 Atero w Histerii
407|378 10.311
011 Atero w Histerii
413|375 10.311
012 Atero w Histerii
396|366 10.311
013 Atero w Histerii
360|341 10.253
014 Atero w Histerii
394|359 10.375
015 Atero w Histerii
360|342 10.495
016 Atero w Histerii
392|360 10.544
017 Atero w Histerii
408|379 10.311
018 Atero w Histerii
361|342 9.638
019 Atero w Histerii
367|328 10.306
020 Atero w Histerii
415|340 10.495
021 Atero w Histerii
394|358 10.311
022 Atero w Histerii
389|360 10.042
023 Atero w Histerii
392|358 10.311
024 Atero w Histerii
367|330 9.177
025 Atero w Histerii
391|358 10.311
026 Atero w Histerii
359|340 10.495
027 Atero w Histerii
367|322 11.824
028 Atero w Histerii
361|337 10.495
029 Atero w Histerii
321|610 12.154
030 Atero w Histerii
365|327 10.311
031 Atero w Histerii
359|339 10.495
032 Atero w Histerii
389|359 10.311
033 Atero w Histerii
360|338 10.257
034 Atero w Histerii
390|358 10.311
035 Atero w Histerii
358|341 9.957
036 Atero w Histerii
388|359 10.311
037 Atero w Histerii
361|336 10.088
038 Atero w Histerii
394|354 10.311
039 Atero w Histerii
359|337 10.495
040 Atero w Histerii
412|349 10.495
041 Atero w Histerii
360|335 10.495
042 Atero w Histerii
396|353 10.311
043 Atero w Histerii
413|349 10.838
044 Atero w Histerii
362|368 10.215
045 Atero w Histerii
370|326 10.441
046 Atero w Histerii
361|369 10.495
047 Atero w Histerii
411|377 10.311
048 Atero w Histerii
410|353 10.838
049 Atero w Histerii
412|375 10.311
050 Atero w Histerii
408|381 10.311
051 Atero w Histerii
402|381 10.311
052 Atero w Histerii
411|350 10.559
053 Atero w Histerii
361|325 10.452
054 Atero w Histerii
408|375 10.311
055 Atero w Histerii
416|351 10.559
056 Atero w Histerii
411|379 10.311
057 Atero w Histerii
408|376 10.311
058 Atero w Histerii
404|378 10.311
059 Atero w Histerii
418|343 10.559
060 Atero w Histerii
409|379 10.311
061 Atero w Histerii
413|344 12.154
062 Atero w Histerii
407|376 10.311
063 Atero w Histerii
417|349 10.559
064 Atero w Histerii
401|380 10.311
065 Atero w Histerii
416|341 10.266
066 Atero w Histerii
409|378 10.311
067 Atero w Histerii
414|340 10.495
068 Atero w Histerii
411|376 10.311
069 Atero w Histerii
401|379 10.311
070 Atero w Histerii
307|609 10.311
071 Atero w Histerii
413|342 10.495
072 Atero w Histerii
412|374 10.311
073 Atero w Histerii
411|348 10.495
074 Atero w Histerii
404|376 10.311
075 Atero w Histerii
410|347 10.573
076 Atero w Histerii
406|376 10.311
077 Atero w Histerii
409|371 10.311
078 Atero w Histerii
408|371 10.311
079 Atero w Histerii
418|340 10.559
080 Atero w Histerii
403|376 10.311
081 Atero w Histerii
417|340 10.495
082 Atero w Histerii
402|380 10.311
083 Atero w Histerii
420|340 10.559
084 Atero w Histerii
408|369 10.452
085 Atero w Histerii
398|378 10.654
086 Atero w Histerii
411|341 10.728
087 Atero w Histerii
399|376 10.311
088 Atero w Histerii
419|338 10.495
089 Atero w Histerii
407|369 10.311
090 Atero w Histerii
399|375 10.311
091 Atero w Histerii
405|372 10.311
092 Atero w Histerii
399|374 10.311
093 Atero w Histerii
418|338 10.495
094 Atero w Histerii
400|373 10.311
095 Atero w Histerii
420|337 10.495
096 Atero w Histerii
400|379 10.311
097 Atero w Histerii
408|373 10.311
Pokaż wszystkie pozostałe 481 wiosek
Profil
Obraz
Tekst osobisty
wolfCicho, cicho dzieci. To nie demony, nie diabły... wolf

Gorzej.

To ludzie.

Andrzej Sapkowski, Wieża jaskółki




W krainie Pikoptysiowa, gdzie ptysie były nie tylko smaczne, ale i waleczne,rządziła mądra i sprawiedliwa władczyni Tyna. Jej królestwo było pełne kolorowych ptysiowych domków, a mieszkańcy żyli w harmonii i radości.

Najdzielniejszym rycerzem w całym Pikoptysiowie był Atero. Był znany z odwagi i lojalności wobec królowej Tyny. Jego ptysiowa zbroja błyszczała w słońcu, a miecz, choć zrobiony z delikatnego ciasta, był niezwykle skuteczny w obronie królestwa.

Pewnego dnia, do Pikoptysiowa dotarła wieść o nadciągającym niebezpieczeństwie. Złe ciastka z sąsiedniego królestwa Kremolandii planowały atak, aby przejąć magiczny składnik, który sprawiał, że ptysie były tak wyjątkowe. Królowa Tyna zwołała naradę i poprosiła Atero o pomoc.

Atero, nie tracąc ani chwili, zebrał najdzielniejszych ptysiowych rycerzy i wyruszył na spotkanie z wrogiem. Walka była zacięta, ale dzięki sprytowi i odwadze Atero, ptysie z Pikoptysiowa odniosły zwycięstwo. Złe ciastka zostały pokonane, a magiczny składnik pozostał bezpieczny.

Po powrocie do Pikoptysiowa, królowa Tyna zorganizowała wielką ucztę na cześć Atero i jego rycerzy. Mieszkańcy świętowali przez wiele dni, a Atero stał się bohaterem całego królestwa. Od tego dnia, Pikoptysiowo było jeszcze bardziej zjednoczone i gotowe stawić czoła każdemu wyzwaniu.

I tak, w krainie Pikoptysiowa, wszyscy żyli długo i szczęśliwie, ciesząc się smakiem i bezpieczeństwem swoich ptysiowych domków.

W krainie Pikoptysiowa, gdzie ptysie były nie tylko smaczne, ale i waleczne, nastał upalny dzień. Królowa Tyna, która nie przepadała za gorącem, postanowiła schować się w chłodnym cieniu swojego ptysiowego pałacu. Mimo że słońce świeciło jasno, w sercach mieszkańców Pikoptysiowa zapanował niepokój.

W tym samym czasie, na horyzoncie pojawiło się nowe zagrożenie. Zepsute wafle PAIN, znane ze swojej żądzy krwi i zniszczenia, zbliżały się do granic królestwa. Ich przywódca, Wafelus, planował przejąć Pikoptysiowo i zniszczyć wszystko, co było słodkie i piękne.

Królowa Tyna, mimo że unikała słońca, zwołała naradę w swoim pałacu. Na spotkanie przybyli Szanowni Królowie Macnow i Karuzelaa, którzy byli znani ze swoich wyjątkowych słodkości. Postanowili wspierać wojownika Atero, dostarczając mu magiczne słodkości, które miały dodać mu sił w walce z wrogami.

Atero, uzbrojony w swoją ptysiową zbroję i miecz, wyruszył na spotkanie z zepsutymi waflami PAIN. Dzięki wsparciu Królów Macnow i Karuzelaa, jego siły były nie do pokonania. Magiczne słodkości dodawały mu energii i odwagi, a jego ciosy były precyzyjne i potężne.

Walka była zacięta, ale Atero i jego rycerze nie dali się pokonać. Zepsute wafle PAIN zostały rozbite na kawałki, a Wafelus uciekł z pola bitwy, przysięgając, że nigdy więcej nie wróci do Pikoptysiowa.

Po zwycięstwie, Królowa Tyna wyszła z pałacu, aby osobiście podziękować Atero i jego rycerzom. Zorganizowano wielką ucztę, na której wszyscy mieszkańcy Pikoptysiowa świętowali swoje zwycięstwo. Królowie Macnow i Karuzelaa zostali uhonorowani za swoje wsparcie, a Atero stał się jeszcze większym bohaterem.

I tak, w krainie Pikoptysiowa, wszyscy żyli długo i szczęśliwie, ciesząc się smakiem i bezpieczeństwem swoich ptysiowych domków, gotowi stawić czoła każdemu wyzwaniu, jakie przyniesie przyszłość.

W krainie Pikoptysiowa, gdzie ptysie były nie tylko smaczne, ale i waleczne, po zwycięskiej bitwie, Królowa Tyna zaprosiła wszystkich na wielką ucztę, aby uczcić triumf nad zepsutymi waflami PAIN. Wspaniałe sale ptysiowego pałacu były pełne śmiechu, śpiewu i zapachu świeżo pieczonych słodkości. Na uczcie pojawili się również Reco i Paczo121, dwaj legendarni bohaterowie, którzy do tej pory byli znani jedynie z opowieści.

Reco był mistrzem w tworzeniu magicznych deserów, których smak potrafił wprawić każdego w dobry nastrój. Jego specjalnością były karamelowe fontanny, które przyciągały wszystkich swoim blaskiem. Z kolei Paczo121 znany był z umiejętności pieczenia najdelikatniejszych tortów, które roztapiały się w ustach. Jego torty nie tylko smakowały wspaniale, ale także miały właściwości lecznicze, dzięki czemu każdy kęs przywracał siły i energię.

Podczas uczty, Reco i Paczo121 pokazali swoje umiejętności, przygotowując specjalne desery dla wszystkich gości. Reco stworzył ogromną fontannę karamelu, która płynęła przez całą salę, a Paczo121 zaprezentował tort, który miał wszystkie smaki Pikoptysiowa w jednej porcji.

Wielka uczta była nie tylko okazją do świętowania zwycięstwa, ale także momentem, w którym mieszkańcy Pikoptysiowa mogli podziękować sobie nawzajem za wsparcie i współpracę. Królowa Tyna wręczyła medale Atero, Reco oraz Paczo121, za ich niezwykłe umiejętności i odwagę.

Cała noc wypełniona była radością, tańcami i opowieściami o heroicznych czynach. Wszyscy mieszkańcy Pikoptysiowa cieszyli się smakiem deserów, wiedząc, że razem mogą pokonać każde zagrożenie i zachować słodki spokój w swoim królestwie.

Odznaczenia dzienne
1x Mocarstwo dnia

Przejmij najwięcej wiosek na tym świecie.

Najlepszy wynik: dnia 28.10.2024 (20 wiosek)


 
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Złoto - Poziom 4)

Splądruj surowce z innych wiosek 10.000 razy.


Hetman (Złoto - Poziom 4)

Zaatakuj 250 innych graczy.


Niszczyciel murów (Złoto - Poziom 4)

Zniszcz taranami 10.000 poziomów murów obronnych.


Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)

Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.


Pogromca szlachty (Złoto - Poziom 4)

Pokonaj 500 szlachciców w bitwie.


Przywódca (Złoto - Poziom 4)

Pokonaj łącznie 20.000.000 wrogich jednostek.


Rabuś (Złoto - Poziom 4)

Zrabuj łącznie 100.000.000 surowców.


Samobój (Złoto - Poziom 4)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 10.000 jednostek.


Udana rezerwacja (Złoto - Poziom 4)

Podbij 100 zarezerwowanych wiosek.


Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)

Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.


Człowiek demolka (Srebro - Poziom 3)

Zniszcz 2.500 poziomów budynków za pomocą katapult.


Podbój (Srebro - Poziom 3)

Podbij łącznie 500 wiosek.


Rzeźnik (Srebro - Poziom 3)

Zniszcz całkowicie 1.000 wrogich armii.


Pogromca zwiadowców (Brąz - Poziom 2)

Odeprzyj 50 ataków zwiadowców.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


 
Odznaczenia społeczne
Ukochany druh (Złoto - Poziom 4)

Zawrzyj 100 przyjaźni.


Filantrop (Srebro - Poziom 3)

Podaruj subskrypcję Premium 15 różnym graczom.


Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.


Mentor (Drewno - Poziom 1)

Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.


 
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.


Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)

Wymień towary na rynku 1.000 razy.


Kompania braci (Złoto - Poziom 4)

Posiadaj 10 rycerzy.


Krezus (Złoto - Poziom 4)

Wybij 50.000 złotych monet.


Mistrz rekrutacji (Złoto - Poziom 4)

Zrekrutuj łącznie 1.000.000 jednostek!


Architekt (Srebro - Poziom 3)

Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!


Król punktów (Srebro - Poziom 3)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.


Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.


Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.


Zdobywca kontynentu (Srebro - Poziom 3)

Dostań się do czołowej 5 kontynentu!


Najlepszy zdobywca (Brąz - Poziom 2)

Dostań się do czołowej 100 świata.


Poza czasem (Brąz - Poziom 2)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!


Zbieracz (Brąz - Poziom 2)

Zbierz łącznie 10.000 surowców.


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Brąz - Poziom 2)

Graj w Plemiona przez 2 lata.


Bitwa o wieżę: Dowódca ataku!

Bądź liderem w rankingu ataku w momencie zakończenia bitwy.


Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)

Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.


Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe

Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.


Góra Bestii: Legendarny ekwipunek

Ubierz swojego bohatera w przynajmniej jeden legendarny element ekwipunku.


Góra Bestii: Wyposażenie bohatera

Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.


Góra Bestii: Myśliwy (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj 3 bestie w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.


Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Złoto - Poziom 4)

Zdobądź 15.000 medali by pomóc swemu plemieniu.


Oblężenie zamku: Na linii frontu!

Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!

Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!

Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Złoto - Poziom 4)

Weź udział w zniszczeniu 8 zamków.


Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)

Wytwórz 40 przedmiotów.


Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 40 unikalnych przepisów.


Mistrz kart (Brąz - Poziom 2)

Przyznawane za wygranie 40 rund.


Strateg (Brąz - Poziom 2)

Przyznawane za wykonanie 10 podwójnych zmian.


Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)

Zakręć kołem 5 razy.


Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)

Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 179

Świat 181

Świat 183

Świat 189

Świat 191

Świat 195

Świat 197

Arkadia 10

Arkadia 11

Arkadia 9

Świat 185

Świat 187

Świat 199

Świat 200

Świat 209

Świat 211

Świat 184

Świat 210

Świat 212