Mapa Ranking

Mistrz Minichwytów

Mistrz Minichwytów
Punkty:351.991
Ranking:94
Pokonani przeciwnicy: 88.924 (1380.)
Plemię: [K]


Wioski (81) Współrzędne P.
0001 Myśl przewodnia.
439|311 10.505
0002 Dobra nowina.
442|310 9.920
0003 Osada Biczowników
444|313 9.175
0004 Czarne myśli
436|316 9.628
0005 Kontrola zmysłów
436|315 9.668
0006 Ninja komando 5
441|316 9.503
0007 Idę do lasu
439|309 8.584
0008 Kusząca zalotka
442|313 9.233
0009 Młynek do kości
439|314 8.775
0010 Lolita
441|311 8.305
0011 Czyja wina?
445|312 8.756
0012 Wichajster
438|319 8.303
0013 Myszka
434|319 8.023
0014 Goń Bolszewika!
442|317 7.612
0015 Gasnąca Miłość
439|318 7.241
0016 Matka Polka
437|318 7.690
0017 Milczące szerszenie
435|308 6.964
0018 Dźwięk tłuczonego szkła
445|319 9.901
0019 Kostka Lodu
436|313 6.614
0020 Zielona Trawa
435|309 6.444
0021 Ulotne szczęście
437|319 6.911
0022 Kacza Górka
442|318 6.893
0023 Mini maszt
441|318 6.512
0024 Intruz na terenie
443|319 6.769
0025 Krwiożerczy pluszak
435|316 7.137
0026 Czas goni
439|302 6.312
0027 Tylko nie w piątek
439|310 6.645
0028 Boląca niepamięć
447|323 7.649
0029 Zatruta przyjaźń
443|310 6.166
0030 W głowie się nie mieści
434|310 6.455
0031 Anielski Orszak
447|320 6.618
0032 Poranny Dylemat
434|309 6.036
0033 Kici Koty
444|307 6.506
0034 Czeski błąd
440|318 6.329
0035 Skaner umysłów
438|318 6.408
0036 Kasta meneli
444|305 5.360
0037 Szczęśliwa Polska
440|309 5.233
0038 I tak od Poniedziałku
446|314 5.407
0039 Imperialny niedosyt
445|317 4.763
0040 Upalne Wiatry
447|312 4.100
0041 Masakracja
440|307 2.373
0042 Mistyczne pojednanie
442|309 2.433
0043 Siekiera w plecach
441|309 2.542
0044 Kaskada melancholii
443|317 3.035
0045 Marsjanie Atakują
441|310 2.297
0046 Ewenement
437|320 2.628
0047 Trzynasta Dzielnica
440|322 2.893
0048 Blizna do kości
437|310 1.886
0049 Miska maku
448|346 3.963
0050 Nora Kreta
441|307 2.171
0051 Kulisy malwersacji
441|322 2.208
0052 Ten co chce, ten ma
440|321 2.181
0053 Grzechy młodości
439|322 1.815
0054 Poranna kawa
438|323 1.824
0055 Wieczorne wino
442|321 1.773
0056 Klasa 1984
434|320 1.553
0057 Klasa 1999
441|321 1.507
0058 Niewidomy Strach
434|323 1.213
0059 Masywny krużganek
435|318 968
0060 Scholastyka
439|321 1.789
0061 Odbite Serce
433|309 866
0062 Jaja z Konstytucji
449|312 1.064
0063 Idziem po bimber
448|313 702
0064 Czerwone bydło
434|305 918
0065 Kurde blaszka
433|307 706
0066 Kamieniem o ogień
436|305 740
0067 Bylim i zobaczylim
447|313 1.191
0068 No i proszę
434|322 915
0069 Dmuchany most
450|318 593
0070 Kolega koleżanki
433|316 927
0071 Brawurowo i bojowo
449|319 633
0072 Kulisy Zemsty
448|323 299
0073 Mrówki i pchły
448|322 400
0074 W trawie piszczy
446|325 720
0075 Mityczne powiązanie
445|324 689
0076 Garstka rozumu
446|322 431
0077 O wodzie i chlebie
447|318 314
0078 No i proszę
446|321 489
0079 Nic nikt nie wie
435|321 400
0080 Urszula w kaloszach
434|321 506
0081 Mokre pantofelki
445|306 383
Profil
Obraz
Tekst osobisty
Tak, jestem kociarzem!

Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Złoto - Poziom 4)

Splądruj surowce z innych wiosek 10.000 razy.


Hetman (Srebro - Poziom 3)

Zaatakuj 100 innych graczy.


Rabuś (Srebro - Poziom 3)

Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.


Samobój (Srebro - Poziom 3)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.


Udana rezerwacja (Srebro - Poziom 3)

Podbij 50 zarezerwowanych wiosek.


Podbój (Brąz - Poziom 2)

Podbij łącznie 50 wiosek.


Ofiara

Zostań podbity w ciągu tygodnia po skończeniu się Twojej ochrony początkowej.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Przywódca (Drewno - Poziom 1)

Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.


Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


Śmierć bohatera (Drewno - Poziom 1)

Podczas wspierania innych wiosek strać 1.000 swoich jednostek.


 
Odznaczenia społeczne
Ukochany druh (Drewno - Poziom 1)

Zawrzyj 5 przyjaźni.


 
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)

Wymień towary na rynku 1.000 razy.


Architekt (Srebro - Poziom 3)

Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!


Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)

Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.


Kompania braci (Srebro - Poziom 3)

Posiadaj 8 rycerzy.


Król punktów (Srebro - Poziom 3)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.


Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)

Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!


Zbieracz (Srebro - Poziom 3)

Zbierz łącznie 10.000.000 surowców.


Zdobywca kontynentu (Srebro - Poziom 3)

Dostań się do czołowej 5 kontynentu!


Krezus (Brąz - Poziom 2)

Wybij 500 złotych monet.


Najlepszy zdobywca (Brąz - Poziom 2)

Dostań się do czołowej 100 świata.


Poza czasem (Brąz - Poziom 2)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!


Poziom rycerza (Brąz - Poziom 2)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 10.


Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Brąz - Poziom 2)

Graj w Plemiona przez 2 lata.


Królewski jarmark: Wirujące koło (Złoto - Poziom 4)

Zakręć kołem 50 razy.


Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)

Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.


Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Złoto - Poziom 4)

Zdobądź 15.000 medali by pomóc swemu plemieniu.


Oblężenie zamku: Na linii frontu!

Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!

Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!

Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Złoto - Poziom 4)

Weź udział w zniszczeniu 8 zamków.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 197

Świat 205

Special 28

Świat 195

Świat 200

Świat 199