Adricz
Adricz
|
|
Punkty: | 2.603 |
Ranking: | 1792 |
Pokonani przeciwnicy: |
122.433 (1507.)
|
Plemię: |
_G_K_
|
Wioski (1) |
Współrzędne |
P. |
|
580|313 |
2.603 |
|
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Srebro - Poziom 3)
Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.
Przywódca (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj łącznie 100.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Brąz - Poziom 2)
Zrabuj łącznie 10.000 surowców.
Hetman (Drewno - Poziom 1)
Zaatakuj 10 innych graczy.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Odznaczenia rozwoju
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Bibliotekarz (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 6 unikalnych manuskryptów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Człowiek interesu (Drewno - Poziom 1)
Wymień towary na rynku 10 razy.
Król punktów (Drewno - Poziom 1)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100 punktów.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 5)
Graj w Plemiona przez 5 lat.
Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!
Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|