=Pikuś=
=Pikuś=
|
|
Punkty: | 36 |
Ranking: | 4609 |
Pokonani przeciwnicy: |
2.636 (3886.)
|
Plemię: |
xxx
|
Wioski (1) |
Współrzędne |
P. |
|
448|724 |
36 |
|
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 119 z plemieniem Pluszowe Misie.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 159 z plemieniem Nowy Projekt Różowego Auu!tobusu.
Odznaczenia bojowe
Ofiara
Zostań podbity w ciągu tygodnia po skończeniu się Twojej ochrony początkowej.
Odznaczenia społeczne
Mentor (Brąz - Poziom 2)
Jako mentor wytrenuj 3 uczniów.
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Srebro - Poziom 3)
Wymień towary na rynku 500 razy.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Bibliotekarz (Drewno - Poziom 1)
Znajdź 3 unikalne manuskrypty.
Król punktów (Drewno - Poziom 1)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100 punktów.
Mistrz rekrutacji (Drewno - Poziom 1)
Zrekrutuj łącznie 20 jednostek!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Poziom rycerza (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 5.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 10)
Graj w Plemiona przez 10 lat.
Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!
Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!
Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Drewno - Poziom 1)
Weź udział w zniszczeniu 2 zamków.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Odznaczenia na innych światach
|
|