Mapa Ranking

magiik

magiik
Punkty:59.598
Ranking:763
Pokonani przeciwnicy: 1.666.093 (383.)
Plemię: PiM


Wioski (11) Współrzędne P.
Dzika wioska
471|521 9.087
Dzikie miejsce
470|521 9.544
Dzikie Pola
471|517 9.408
Wioska barbarzyńska
417|661 6.132
Wioska barbarzyńska
419|661 4.198
Wioska barbarzyńska
418|661 4.702
Wioska barbarzyńska
419|663 2.528
Wioska barbarzyńska
416|660 3.110
Wioska barbarzyńska
420|662 6.156
Wioska barbarzyńska
421|662 4.309
Wioska barbarzyńska
427|718 424
Odznaczenia zwycięzcy
Nie do zdobycia

Jako obrońca pokonałeś najwięcej przeciwników na Świat 89.

Zwycięskie plemię

Zwycięstwo na Arkadia 2 z plemieniem Arkadyjczycy.

Zwycięskie plemię

Zwycięstwo na Świat 14 z plemieniem Strażnicy Graala.

 
Odznaczenia bojowe
Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)

Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.


Pewny dowódca (Srebro - Poziom 3)

Wesprzyj innych graczy w bitwach 500 razy.


Przywódca (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.


Rabuś (Srebro - Poziom 3)

Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.


Grabieżca (Brąz - Poziom 2)

Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.


Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.


Pogromca zwiadowców (Brąz - Poziom 2)

Odeprzyj 50 ataków zwiadowców.


Samobój (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.


Udana rezerwacja (Brąz - Poziom 2)

Podbij 25 zarezerwowanych wiosek.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój (Drewno - Poziom 1)

Podbij łącznie 5 wiosek.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


 
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.


Ukochany druh (Brąz - Poziom 2)

Zawrzyj 15 przyjaźni.


 
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.


Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)

Wymień towary na rynku 1.000 razy.


Architekt (Srebro - Poziom 3)

Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!


Król punktów (Srebro - Poziom 3)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.


Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)

Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!


Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.


Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.


Zbieracz (Srebro - Poziom 3)

Zbierz łącznie 10.000.000 surowców.


Kompania braci (Brąz - Poziom 2)

Posiadaj 4 rycerzy.


Poza czasem (Brąz - Poziom 2)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!


Krezus (Drewno - Poziom 1)

Wybij 50 złotych monet.


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 1.000 świata.


Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 100 kontynentu!


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 16)

Graj w Plemiona przez 16 lat.


Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Złoto - Poziom 4)

Weź udział w zniszczeniu 8 zamków.


Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)

Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.


Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)

Wytwórz 40 przedmiotów.


Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Srebro - Poziom 3)

Znajdź 30 unikalnych przepisów.


Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)

Zakręć kołem 5 razy.


Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)

Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.


 
Odznaczenia na innych światach
Arkadia 2

Świat 149

Świat 165

Świat 171

Świat 175

Świat 176

Świat 179

Świat 185

Świat 189

Świat 191

Świat 195

Świat 72

Arkadia 10

Arkadia 3

Arkadia 4

Arkadia 5

Arkadia 6

Arkadia 7

Arkadia 9

Świat 177

Świat 201

Świat 205

Arkadia 11

Świat 174

Świat 180

Świat 193

Świat 197

Świat 199

Świat 207