suniwa
suniwa
|
|
Punkty: | 10.667 |
Ranking: | 1600 |
Pokonani przeciwnicy: |
84.644 (1587.)
|
Plemię: |
PIAST
|
Wioski (5) |
Współrzędne |
P. |
|
700|407 |
4.814 |
|
700|411 |
1.912 |
|
698|410 |
2.490 |
|
699|410 |
824 |
|
699|407 |
627 |
|
Profil
|
|
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 61 z plemieniem Heroiczni Menele z UZI.
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Srebro - Poziom 3)
Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Hetman (Drewno - Poziom 1)
Zaatakuj 10 innych graczy.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Przywódca (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.
Odznaczenia rozwoju
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Bibliotekarz (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 6 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)
Wymień towary na rynku 100 razy.
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Poziom rycerza (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 10.
Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 30 kontynentu!
Kompania braci (Drewno - Poziom 1)
Posiadaj 2 rycerzy.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.
Zbieracz (Drewno - Poziom 1)
Zbierz łącznie 1.000 surowców.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 16)
Graj w Plemiona przez 16 lat.
Oblężenie zamku: Na linii frontu!
Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!
Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!
Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Drewno - Poziom 1)
Zdobądź 3.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Brąz - Poziom 2)
Zakręć kołem 10 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|